Sponsors

Onze muzikale activiteiten en optredens worden mede mogelijk gemaakt door de bijdragen van onze sponsors.

Sponsors uit Deil

Sponsors uit Enspijk

Overige Sponsors

VriendenLoterij

Fanfare De Volharding heeft een samenwerking met de VriendenLoterij. De VriendenLoterij helpt ons bij het realiseren van onze doelen en projecten. Elke kwartaal ontvangen wij namelijk inkomsten vanuit de loten die voor Fanfare De Volharding meespelen in de VriendenLoterij.

Minimaal 40% van de inleg van de meespelende loten wordt door de VriendenLoterij afgedragen aan onze fanfare. Met deze inkomsten kunnen wij bijvoorbeeld nieuwe materialen aanschaffen of activiteiten organiseren.

Over de VriendenLoterij

De VriendenLoterij is een non-profit organisatie, opgericht om structureel geld in te zamelen voor goede doelen in Nederland. De VriendenLoterij steunt goede doelen, culturele instellingen én ruim 3.500 clubs, verenigingen en stichtingen in Nederland.

Meer weten? Ga naar www.vriendenloterij.nl/clubs.